Friday 16 March 2012

Random fact Teha ?

Fact 1 : Tak tahu obses colour apa.
Fact 2 : Family first.
Fact 3 : Suka potpet2
Fact 4 : Tak suka tidur. Okay sah menipu. Kuat tidur. Itu fakta.
Fact 5 : Lelaki berkaca mata. Kegemaran.
Fact 6 : Suka ketawa/gelak.
Fact 7 : Anak ketiga.
Fact 8 : Suka menulis, suka menaip, suka bercakap. Sebab tu saya ada blog.
Fact 9 : Lagu yang sedang berkumandang semasa buat buat entry ini ialah lagu Jatuh by Adam. Tak tahu kenapa harini dah lebih lima kali dengar laju ni. ngenggg ;-0
Fact 10 : Selamat datang angka 20 even saya masih belum bersedia.
Fact 11 : Pakai kaca mata bila study je. Tak suka pakai kanta lekap.
Fact 12 : Kurang confident lagi-lagi kalau ada orang pandang. Sumpah terus tunduk malu.
Fact 13 : Matematik itu bukan saya.
Fact 14 : Saya tak suka bersepah even kadang-kadang saya memang suka buat sepah.
Fact 15 : Tak suka amik port belakang time lect mengajar. Sebab memang tak akan fokus.
Fact 16 : Suka kunyah ais bila air dah habis. Tak tipu.
Fact 17 : Bila ada event suka pakai high heels sebab nak suruh nampak tinggi. ;)
Fact 18 : Diam bila nak marah.


                                                             Off to bed ;(  

No comments:

Post a Comment