Saturday 31 December 2011

Farewell '11

Hari terakhir 2011, and I've less than 24 hours to enjoy the moment. Hari yang buat aku banyak fikir. Hurm, Bila masa kau tak fikir Tehah ? -,- Pandang belakang tengok, apa yang kau dah achieve, apa yang kau lepas, apa yang kau rugi, apa yang kau hilang, apa yang ada pada kau sekarang, apa yang takde dalam tangan. Timbang balik apa semua yang kau dah buat. And I do think about those thing. who says I'm not thinking at all ? Siapa cakap aku tak pernah ambil kisah ? Siapa kata aku tak pernah serious ?Siapa-siapa saja. Sebab orang boleh kutuk atau kritik apa yang aku dah buat, tapi aku je yang tahu kenapa. Apa yang rugi, it was my loss. Apa yang aku dapat, rezeki. I know that everything happened with their own reasons. Jangan senang jatuhkan hukum. DOn't be sad or gloomy, or angry. I'm just thinking too hard sometimes. Yet, people will always get me wrong.

After hour 0000, I will not look behind anymore. I have a lot to think, about what will happend. I have to think ahead. I need to change a bit, slowly. I have to leave things that doesn't belong with me in my world. Be positive, kalau baik kau datang dalam hidup aku, baik juga aku pada kau.   Come live in my heart as my heart is big. It'll be great :)



P/s: Macam-macam dah jadi dalam tahun ni.
# Kalau awal tahun dulu, I took Diploma in Information Management, sekarang lompat in Nursing.
# Dulu dekat Uitm Machang Kelantan, sekarang dekat Muar.


>> So, kita bukak buku baru, shall we? XD

No comments:

Post a Comment